Vrátenie, reklamácie, záruka
Vrátenie hier bez starostí
Našim hrám veríme, a tiež veríme, že sme urobili maximum preto, aby ste si správne vybrali. Napriek tomu, ak by ste s našou hrou neboli spokojní, ponúkame možnosť vrátenia (nepoužitej hry v nepoškodenom obale) do 30 dní od vášho nákupu, bez udania dôvodu. Pokiaľ máte akúkoľvek pripomienku týkajúcu sa vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať.
Proces vrátenia vám chceme maximálne uľahčiť - ozvite sa, a spoločne celú situáciu prejednáme a vyberieme možnosti, ako ju vyriešiť čo najlepšie.
-
Nepoužitý tovar vložte do krabice s vyplneným formulárom pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.
-
Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu tovaru.
-
Tovar zašlite na adresu našej prevádzky: STOA-Zahradní minigolf s.r.o, Srbkova 3/1, Zlonín 25064, Česká republika.
-
V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku, v tomto prípade nebude prevzatý.
-
Na e-mail info@zahradnazabava.sk nás informujte, že tovar zasielate späť. O všetko ďalšie sa postaráme.
Reklamácia hier
Neteší nás to, ale nikto nie je neomylný. K vašej reklamácii pristupujeme s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou. O výsledku reklamácie vás budeme informovať najneskôr do 30 pracovných dní. Ak máte akúkoľvek pripomienku týkajúcu sa reklamácie, určite nás neváhajte kontaktovať.
Nespornou výhodou u nás je, že pokiaľ je to možné, tovar vymeníme a reklamáciu riešime obratom.
Ako postupovať v prípade reklamácie?
-
Informujte nás, prosím, najskôr telefonicky alebo e-mailom o reklamácii tovaru.
-
Vyplňte reklamačný list (ktorý je dostupný na konci stránky v Obchodných podmienkach).
-
Vadu tovaru popíšte čo najpodrobnejšie, môžete pridať foto alebo inú dokumentáciu. Reklamačný list vytlačte a podpíšte.
-
Reklamačný list vložte do zásielky s reklamovaným tovarom. Tovar je potrebné zabaliť tak, aby obal dostatočne bránil poškodeniu výrobku.
-
Spoločne s reklamačným listom priložte kópiu daňového dokladu. Tovar zašlite vždy kompletný, nie iba poškodenú časť.
-
Celú zásielku potom odošlite na našu adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Srbkova 3/1, 250 64, Zlonín, Česká republika.
Vybavenie reklamácie
-
Ako výrobca a dovozca reklamáciu odborne posúdime.
-
Pokiaľ bude reklamácia oprávnená - zašleme vám opravený výrobok, nový kus, alebo vám vrátime nákupnú cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške.
Záručná doba
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady výrobkov alebo iné vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím výrobku v rozpore s jeho účelom alebo návodom k obsluhe alebo mechanickým poškodením.
Poškodenie z dôvodu nevhodného používania, nesprávnej manipulácie alebo úmyselného poškodenia nemôže byť uznané ako nárok na reklamáciu. Záruka sa ďalej nevzťahuje na bežné opotrebovanie komponentov hier.
Potvrdenie záruky a daňový doklad
Daňový doklad/faktúru posielame v zásielke spolu s tovarom. K uplatneniu reklamácie u nás vám stačí daňový doklad/faktúra.
Reklamačný list
Reklamačný list vo formáte PDF si môžete stiahnuť.
Formulár odstúpenia od zmluvy
Sťahovať môžete vo formáte PDF.